Для отримання доступу до кваліфікаційної роботи,
звертатись за електронною адресою:
Бондаренко Ю.С. (2022). РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ГРУПАХ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ.
Богачова А.О. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ МЕТОДОМ ПРОЄКТІВ.
Варварук Н.Д. (2022). ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ.
Голуб К.В. (2022). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС.
Дуань Чень. (2022). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ МЕТОДОМ ПОВНОЇ ФІЗИЧНОЇ РЕАКЦІЇ.
Заровна Ю.О. (2022). ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНІХ ВЕБ-КВЕСТІВ.
Зінь В.О. (2022). МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ.
Кіхно К.В. (2022). ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ НА ЗАСАДАХ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ.
Колбасіна З.В. (2022). МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Плутенко А.В. (2022). РОЗВИТОК УЯВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Северин Т.Р. (2022). ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У МАЛИХ НАВЧАЛЬНИХ ГРУПАХ.
Семенова Я.С. (2022). НЕВСТИГАННЯ У НАВЧАННІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ.
Устинова Л.М. (2022). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ.
Шевчук Г.С. (2022). ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.