Звітна конференція з виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти (1-2 класи) магістрантів спеціальності 013 Початкова освіта

24 квітня 2024 року відбулася звітна конференція з виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти (1-2 класи) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, керівник практики: доцент кафедри дошкільної і початкової освіти Наталія ПАВЛУЩЕНКО. Під час конференції магістранти продемонстрували презентації та фото звіти, поділилися власними враженнями, набутим досвідом та знаннями, висловлювали думки та судження щодо особливостей організації освітньої роботи з дітьми молодшого шкільного віку адаптаційного (ігрового) циклу Нової української школи в умовах воєнного стану.

Настановча конференція з Виробничої практики у ЗЗСО (1-2 класи)_0052

11 квітня 2024 року відбулася настановча конференція здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта з Виробничої практики у закладах загальної середньої освіти (1-2 класи).

На конференції були присутні керівник практики, доцент Наталія ПАВЛУЩЕНКО, методист з естетичного циклу, професор Ольга ЛОБОВА, завідувач навчальною та виробничою практикою університету Ірина ЄМЕЦЬ. Під час конференції здобувачам вищої освіти було пояснено мету й завдання виробничої практики, озвучено основні вимоги до оформлення звітної документації та наголошено на термінах її подачі.

Виробнича педагогічна практика у ЗДО_0044

25 жовтня 2023  року відбулася підсумкова конференція щодо обговорення результатів Виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта 0044+0024-стн групи, що тривала з 11 вересня по 06 жовтня 2023 року. Керівник практики - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти Євдокія ХАРЬКОВА.

У ході звітної конференції здобувачі поділились досвідом про проходження практики, поділилися власними враженнями, набутим досвідом та знаннями, висловлювали думки та судження щодо особливостей організації освітньої роботи з дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану. 

Виробнича педагогічна практика у ЗЗСО (початкові класи)_0062

13 жовтня 2023 року відбулася настановча онлайн-конференція для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта з Виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти (початкові класи), проведена керівником практики, доцентом Наталією ПАВЛУЩЕНКО. На онлайн-конференції була присутня завідувач навчальною та виробничою практикою університету Ірина ЄМЕЦЬ. Під час онлайн-зустрічі було акцентовано на важливих розділах Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка. Також керівником було висвітлено мету і завдання виробничої практики, зосереджено увагу здобувачів вищої освіти на платформі дистанційного навчання Moodle, де представлено вимоги до звітної документації з практики.

Підсумкова конференція з навчально-педагогічної практики "Перші дні дитини в школі"_0022

26 вересня 2023 року відбулася підсумкова конференція з навчально-педагогічної практики «Перші дні дитини в школі» зі здобувачами другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта 0022 групи. Під час цієї практики здобувачі ознайомилися зі своєрідністю періоду адаптації дитини до нових умов навчання і виховання у перші два тижні перебування в школі, спостерігали за творчою професійною індивідуальністю вчителя початкових класів.
На підсумковій конференції здобувачі продемонстрували глибоке розуміння та усвідомлення важливості періоду адаптації для дитини, дослідили психолого-педагогічні аспекти адаптації. Також студенти ефективно допомагали вчителям в організації різних видів діяльності (руханок, цікавих перерв, елементів виховної роботи тощо), що сприяли активному навчанню та створювали позитивне освітнє середовище.
Підсумкова конференція продемонструвала зацікавленість та бажання здобувачів розвиватися в обраній професії.