Отримання ігрових матеріалів для впровадження програми «Peppy Pals plush toys»

20 квітня 2023 року учасники міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого фондом The LEGO Foundation (королівство Данія), викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР, Віта БУТЕНКО та Ольга ВАСЬКО, отримали ігрові матеріали для впровадження шведської програми з серією мобільних ігор, книжок і мультфільмів, спрямованих на розвиток соціально-емоційного інтелекту дітей «Peppy Pals plush toys».

Щиро вдячні проєкту «Сприяння освіті», фонду THE LEGO FOUNDATION за надання можливості долучитися до нової сучасної програми та за забезпечення кафедри ігровими наборами.

Продовжується імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі» в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка. Зустріч_10

20 квітня 2023 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (3 і 2-стн. курсів), який проводиться в межах проєкту організованого The LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Метою спецкурсу є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів ігровими та діяльнісними методами навчання.

Фасилітаторами зустрічі виступили викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО. Тема зустрічі «Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи – частина 1». Розглянули такі питання: практикум з діяльнісного підходу; п’ять характеристик діяльнісного підходу як ДНК освітнього процесу сьогодні (значуща, соціальна, активна, мотивуюча, радісна); нейронаука та освітній процес; взаємозалежність діяльнісного підходу та розвитку мотивації учнів до навчання. 

Зустріч розпочалася зі створення доброзичливої атмосфери, позитивного настрою у колективі – проведено вправи «Я відчуваю себе» і «Долонька бажань». На зустрічі здобувачі вищої освіти продемонстрували можливі способи об’єднання в команди; взяли участь в експерименті з перевірки правильності припущення щодо часу для виконання відповідного завдання і мінідослідженні «Чи у всіх містах світу годинники показують однаковий час і чому?»; знайшли й презентували цікаву інформацію щодо існуючих музеїв годинників; взяли участь в рефлексії.

Безмежний арсенал інструментів гри як підходу у професійних практиках педагогів_частина 3. Зустріч_10 в межах проєкту «Сприяння освіті»

17 квітня 2023 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого The LEGO Foundation. 

У процесі сьогоднішньої зустрічі тренерка-фасилітатор доцент Віта БУТЕНКО традиційно провела ігрову взаємодію для створення позитивного настрою та доброзичливої атмосфери. Протягом зустрічі, тема якої була «Безмежний арсенал інструментів гри як підходу у професійних практиках педагогів» (частина 3), учасники познайомились із методикою "Шість цеглинок", яка є ефективним освітнім інструментом для забезпечення формування наскрізних умінь та компетентностей дітей дошкільного віку. 

Безмежний арсенал інструментів гри як підходу у професійних практиках педагогів_частина 2. Зустріч_9 в межах проєкту «Сприяння освіті»

14 квітня 2023 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого The LEGO Foundation. 

У процесі сьогоднішньої зустрічі тренерка-фасилітатор доцент Віта БУТЕНКО традиційно провела ігрову взаємодію для створення позитивного настрою та доброзичливої атмосфери. Протягом зустрічі, тема якої була «Безмежний арсенал інструментів гри як підходу у професійних практиках педагогів» (частина 2), учасники ділились власними ідеями розробок, які вони виконували в межах домашнього завдання; виконували активності "Вгадай звук", "Море хвилюється", "Мости", де фокусувалась увага на грі як відкритій системі, в якій не передбачається готових рішень і пропонуються відкриті завдання, які стимулюють до прийняття власних рішень. Здобувачі ознайомились із терміном "стан потоку", який є неодмінною умовою підтримання інтересу і мотивації дітей.

Продовжується імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі» в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка. Зустріч_9

13 квітня 2023 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (3 і 2-стн. курсів), який проводиться в межах проєкту організованого The LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Метою спецкурсу є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів ігровими та діяльнісними методами навчання.

Фасилітаторами зустрічі виступили викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО. Тема зустрічі «Державний стандарт початкової освіти». Розглянули такі питання: зміст і принципи Державного стандарту початкової освіти; компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу; формування наскрізних умінь здобувачів освіти.

Зустріч розпочалася зі створення доброзичливої атмосфери, позитивного настрою у колективі – проведено вправу «Від щирого серця». На зустрічі здобувачі вищої освіти продемонстрували можливі способи об’єднання в команди; презентували «закодовану» інформацію в рамках самостійної роботи; попрацювали з тестом велосипедної академії; взяли участь у динамічній активності «Що ти робиш?»; розкодовували запитання закодовані в QR-коді та спільно знайшли відповіді на запитання в тексті Державного стандарту початкової освіти – кожну відповідь візуалізували; взяли участь в активності зі створення «павутинки наскрізних умінь»; прорефлексували.