Методичний семінар «Теоретико-методичні засади системи внутрішнього забезпечення якості освіти здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта»

03 травня 2023 року відбувся методичний семінар для працівників кафедри «Теоретико-методичні засади системи внутрішнього забезпечення якості освіти здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта».

На семінарі було заслухано виступ завідувача кафедри, доцента Наталії ПАВЛУЩЕНКО. Під час виступу на тему «Результати онлайн-опитування здобувачів вищої освіти про реалізацію освітнього процесу за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти» спікер відзначила загальну тенденцію задоволеності організацією освітнього процесу магістрантами.

Моніторинг задоволеності здобувачів вищої освіти, як споживачів освітніх послуг в ННІПП, проводився шляхом дистанційного опитування за допомогою Google-Forms на початку квітня 2023 року. Метою опитування було визначення думки здобувачів вищої освіти щодо освітніх послуг, якості освіти у ННІПП. Анкетування здійснювалося студентським самоврядуванням за загальною координацією доцента Ольги ВАСЬКО та комісії внутрішнього моніторингу ЗЯВО ННІПП. Анонімне опитування здійснювалося за допомогою анкети з 16 запитань, 15 з яких «закритої» та 1 «відкритої» форми. В анкетуванні взяли участь здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта – 21 респондент.

Розкриваючи тему виступу «Індивідуальна траєкторія навчання здобувача вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти» професор кафедри, директор ННІПП Світлана КОНДРАТЮК зазначила, що ОП «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти» формувалася на ґрунті ідеї студентоцентрованого навчання, яке покликано бути повноцінно реалізованим із запровадженням в освітній процес індивідуальної траєкторії навчання. Саме індивідуальна траєкторія навчання передбачає, що роль самостійної роботи та індивідуальних занять (консультацій) з викладачем має зростати на вищому рівні вищої освіти, зокрема на рівні означеної магістерської програми.

Доповідаючи про «Виклики сучасності в забезпеченні внутрішньої системи якості освіти на кафедрі дошкільної і початкової освіти при підготовці здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта» доцент Ольга ВАСЬКО висвітлила такі аспекти як: що таке якість вищої освіти; які нормативні документи регулюють внутрішню систему забезпечення якості освіти в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка; висновки аналізу діяльності кафедри дошкільної і початкової освіти відповідно до визначених в Дорожній карті якості освіти Університету орієнтирів з розробки та запровадження комплексу заходів щодо підвищення якості освітнього процесу для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта.