Відкрите заняття доцента Пушкар Лариси Вікторівни_2025

18 квітня 2025 року відбулось відкрите практичне заняття кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної і початкової освіти Пушкар Лариси Вікторівни із здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (0042 група). Практичне заняття з дисципліни "Організація і управління в початковій освіті" проведено на платформі Meet. Тема заняття: "Внутрішнє керівництво закладом загальної середньої освіти".

Викладачем чітко окреслено структуру та зміст заняття, його мету та основні завдання, а саме: закріплення знань студентів щодо суб’єктів керування і контролю у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО); а також щодо особливостей системи планування та організації роботи у ЗЗСО. Вдалим було використання різноманітних видів і форм роботи, зокрема застосування активних методів навчання (неімітаційних та імітаційних), як то: експрес-вікторина, дискусійні обговорення, перехресне опитування, розбір документації та ін.

На занятті були присутні викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти С.М. Кондратюк (кандидат педагогічних наук, професор, директор ННІПП, член науково-методичної комісії ННІПП); Н.М. Павлущенко (кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти,); О.С. Білєр (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти, гарант освітньо-професійної програми Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта); А.П. Колишкіна (кандидат педагогічних наук, заступник директора ННІПП з навчальної роботи, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти); В.Г. Бутенко (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти, член науково-методичної комісії ННІПП); С.Л. Парфілова (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти); О.О. Васько (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти).

При обговоренні проведення відкритого практичного заняття присутні надали позитивні відгуки: відзначили належний науково-методичний рівень проведеного заняття, ґрунтовність обговорення тематичного матеріалу, використання активних інноваційних методів та сучасних засобів навчання; практичне заняття було цікавим, інформативним та корисним для майбутніх фахівців початкової освіти.