Посада: доцент кафедри дошкільної і початкової освіти
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (13.00.09 - теорія навчання)
eSSPU Institutional Repository
E-mail:
Відповідальність на кафедрі:
- член науково-дослідної лабораторії «Теорія і методика дошкільної та початкової освіти»;
- керівник студентської наукової проблемної групи «Проблеми мовної освіти молодших школярів»;
- керівник студентського наукового гуртка «Гуманітарно-естетичні дослідження в дошкільній та початковій освіті»;
- відповідальна за методичну роботу кафедри;
- куратор академічної групи.
Освіта:
- Глухівський державний педагогічний інститут імені С.М. Сергеєва-Ценського, ОКР спеціаліст, спеціальність - педагогіка і методика початкового навчання, кваліфікація - учитель початкових класів (1990 р.).
- Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, навчання в аспірантурі (2003-2006 р.р.).
Присвоєння наукових ступенів та вчених звань:
- захищено дисертацію на тему: «Формування пізнавальної мотивації молодших школярів у процесі навчально-пошукової діяльності», спеціальність 13.00.09 - теорія навчання (2009 р.) та здобуто науковий ступінь кандидата педагогічних наук (2010 р.);
- присвоєно вчене звання доцента кафедри дошкільної і початкової освіти (2012 р.).
Підвищення кваліфікації (стажування):
- авторські курси канадських вчителів початкових класів державної школи ім. Св. Софії в м. Торонто (Інститут професійного розвитку вчителів м. Торонто та ІМЦО м. Львова, 1993 р.);
- курси підвищення кваліфікації вчителів за Комплексною програмою розвитку дітей «Росток» (1992 р., 1996 р., 2004 р.);
- тренінг-семінар (як форма підвищення кваліфікації) «Психологія діяльності та особистості викладача вищого навчального закладу» (2011-2012р.р.);
- стажування на факультеті підвищення кваліфікації та перепідготовки за спеціальністю викладач теорії і методики дошкільної та початкової освіти Сумського обласного інституту післядипломної освіти (2017 р.);
- тренінг для освітніх експертів з питань оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації (2019 р.);
- стажування на кафедрі теорії і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (2021 р.).
Педагогічна та професійна траєкторія:
- Сумська загальноосвітня школа № 24, м. Суми, посада - вчитель-методист початкових класів (1990-2002 р.р.);
- Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, посада - викладач, ст. викладач кафедри дошкільної і початкової освіти (2002-2008 р.р.);
- Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, посада - заступник декана з навчальної роботи факультету педагогіки і практичної психології (2008-2010 р.р.);
- Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, посада - доцент кафедри дошкільної і початкової освіти (з 2012 р. - по теперішній час).
Коло наукових інтересів: актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів до формування навчальної мотивації учнів початкової школи в процесі проблемно-пошукової діяльності; інноваційні методи та технології навчання молодших школярів.
Основні наукові здобутки: кількість наукових публікацій - 125, з них - 93 у фахових виданнях України, 15 – у міжнародних виданнях; 12 розділів - у колективних монографіях. Парфілова С.Л. є автором 17 навчально-методичних посібників.
Нагороди: Грамота Ректора СумДПУ імені А.С. Макаренка (2008 р., 2010 р., 2013 р., 2016р., 2018 р.); Грамота Сумської обласної державної адміністрації Управління освіти і науки (2012 р.); Подяка Ректора СумДПУ імені А.С. Макаренка (2008 р.); Подяка МОН України та Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (2017 р.); Подяка Інформаційно-методичного центру Сумської міської ради (2019 р.).