Гра як підхід: практичний та аналітичний вимір. Зустріч_12-13 в межах проєкту «Сприяння освіті»

24 квітня 2023 року продовжено імплементацію другого модулю на тему «Реалізація гри як підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого The LEGO Foundation. 

У процесі сьогоднішньої зустрічі, тема якої «Гра як підхід: практичний та аналітичний вимір», фасилітатор, доцент Віта БУТЕНКО, використовуючи інструменти ігрової взаємодії, запропонувала учасникам відчути на собі динаміку спектра гри, тобто зміну балансу ініціатив дорослого і дитини; презентувала сутність ранкової зустрічі з дітьми в закладі дошкільної освіти, яка дає старт новому дню, ментально включає дітей в освітній процес та відбувається відповідно до характеристик гри (значуща, активна, соціальна, радісна, мотивуюча).