Проєктна діяльність як активна стратегія розвитку дітей. Зустріч_15 в межах проєкту «Сприяння освіті»

08 травня 2023 року продовжено імплементацію другого модулю на тему «Реалізація гри як підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого фондом The LEGO Foundation. 

Протягом сьогоднішньої зустрічі, тема якої – «Проєктна діяльність як активна стратегія розвитку дітей», фасилітатор, доцент Віта БУТЕНКО, обговорила  особливості проєктної діяльності; розкрила її сутність через модель «5П+1П» (проблема, планування, пошук інформації, продукт, презентація, підбивання підсумків та продовження);  визначила роль педагога в процесі створення проєктів, що полягає у вмінні пропонувати цікаві теми, фасилітувати за допомогою відкритих запитань, сприяти трансформуванню ідей і підтримувати дітей у процесі творення.