Роль педагога у реалізації гри як наскрізного підходу в закладі дошкільної освіти. Зустріч_17 в межах проєкту «Сприяння освіті»

22 травня 2023 року завершено імплементацію другого модулю на тему «Реалізація гри як підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого фондом The LEGO Foundation. 

У процесі сьогоднішньої зустрічі, тема якої – «Роль педагога у реалізації гри як наскрізного підходу в закладі дошкільної освіти», фасилітатор, доцент Віта БУТЕНКО, запропонувала учасникам ігрові взаємодії: вправа у колі «Так, ні, можливо», вправу-мозковий штурм «Новий погляд», групову дискусію «Гра-дитина-педагог-розвиток», вправу-пошук «Секрети педагога-фасилітатора»; обговорила зі здобувачами ефективні способи навчання Едгара Дейла, що стало одним із доказів важливості реалізації Гри як наскрізного підходу в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти.

По завершеню зустрічі фасилітатор провела рефлексію «Що було найбільш цінним під час вивчення спецкурсу "Навчання через гру"», щиро подякувала здобувачам вищої освіти за участь у спецкурсі, агентність, співпрацю і подаровані емоції!