Виготовлення пасхальних прикрас з нагоди свята - Воскресіння Христового

Найщиріші вітання з нагоди найбільшого християнського свята – Воскресіння Христового! Нехай це світле свято розквітне в душі новими світлими мріями, добрими і славними прагненнями! Підготовка до Великодня – це не лише випічка смачних пасок та розпис яєць, це також створення елементів декору для прикрашання будинку, святкового столу. Ось і  студенти 0022 групи кафедри дошкільної і початкової освіти створювали в своїх будинках святкову атмосферу та виготовили пасхальні прикраси з різних матеріалів.

 

Оздоблення Великодних писанок студентами 0022 групи

Великодна писанка - один з найдавніших символів зародження і вічного оновлення життя, а також воскресіння Христа. Ще до появи Христа яйце вважалося прообразом Всесвіту. Воно символізувало відродження природи після зимової сплячки, життя і родючість. Кожна писанка може мати власний візерунок – то певні роздуми, вираження почуттів, творчості. Якщо у Вашому домі є красиві серветки, кольорові барвники, овочі з яскравим лушпинням і шкірками, можна зробити декілька видів оформлення пасхальних яєць та здивувати гостей і родичів. Існує багато технік розпису яєць: крашанки, крапанки, писанки, дряпанки, мальованки, декупаж. Вони всі різні, але кожна з них цікава. Ось і студенти 0022 групи кафедри дошкільної і початкової освіти Навчально-наукового інституту педагогіки і психології попрацювали в різних техніках розпису великодних писанок та набули нових знань, умінь та навичок.

 

Заняття на тему: «Елементи комбінаторики» в онлайн-режимі

15 квітня 2020 року к.пед.н., доцент  Васько Ольга Олександрівна провела зі студентами спеціальності 013 Початкова освіта 0012 групи дистанційне заняття з навчальної дисципліни "Математика" на тему «Елементи комбінаторики», з використанням сервісу ZOOM.

На занятті було розглянуто 6 питань теми:

  1. Комбінаторні задачі. Дерево можливостей. Загальні правила комбінаторики.
  2. Розміщення без повторення.
  3. Розміщення з повторенням.
  4. Перестановки без повторень.
  5. Перестановки з повторенням.
  6. Комбінації.

Заняття пройшло в діалоговому режимі. Студенти відповідали на запитання викладача під час викладу матеріалу, ставили запитання по ходу заняття. Обговорили, роботу над завданнями з теми, що розміщена в дистанційному курсі на платформі Moodl університету; спланували діяльність на наступний тиждень.

Робота кафедри дошкільної і початкової освіти в дистанційному режимі

У рамках дії карантинних заходів для запобігання поширення коронавірусу COVID-19 кафедра дошкільної і початкової освіти продовжує здійснювати свою діяльність дистанційно. Професорсько-викладацький склад кафедри успішно опанував та впровадив в освітній процес інструменти й методи інтерактивної та віддаленої взаємодії зі студентами. Зокрема, для організації дистанційного навчання викладачі кафедри використовують загальноуніверситетську систему дистанційного навчання Moodle, поштові сервіси, здійснюють онлайн-консультації за допомогою платформи Zoom, Skype-зв’язку, електронного додатку Viber, що дозволяють ділитися текстами лекцій, методичними вказівками до семінарських та лабораторних занять та самостійної роботи студентів, презентаціями, відеоматеріалами, перевіряти виконання завдань тощо.

14 квітня 2020 року о 14.00 відбулося планове засідання кафедри в онлайн-режимі з використанням платформи Zoom. Під час засідання обговорювались важливі моменти життєдіяльності кафедри під час карантину. Особливої актуальності набули питання організації освітнього процесу в режимі дистанційного навчання.

Також під час засідання кафедри обговорювались питання щодо результатів проходження виробничої педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальностей 012 Дошкільна освіта і 013 Початкова освіта; підготовку до ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців «Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи»; стан готовності магістерських досліджень згідно завдань на кваліфікаційну роботу та календарний план етапів виконання.

На завершення всі учасники засідання висловили переконаність в успішному проходженні карантинних випробувань та побажали один одному міцного здоров’я, гарного настрою та гарного настрою й успіхів у роботі зі студентами в такий непростий для всіх час.

Дистанційна освіта студентів триває...

Довготривалий карантин багатьох змусив подбати про інші види та форми навчальної діяльності. Так, студенти Навчально-наукового інституту педагогіки і психології, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта, успішно опановують азами дистанційної освіти, вчаться проводити відеозаняття в онлайн режимі з учнями молодшого шкільного віку. Так, для прикладу, проведено онлайн-бесіду за картиною П. Єськова "Підсніжники", яку підготувала студентка другого курсу Цирулик Єлізавета.