Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» (2 рік)_Зустріч 3

08 вересня 2023 року в межах імплементація модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» в освітній процес здобувачів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта відбулася зустріч, на якій продовжували формувати поняття про діяльнісний підхід як наскрізний в освітньому процесі початкової школи; проаналізували відео з фрагментами уроків відповідно до 5 характеристик діяльнісного підходу; практикували проведення ранкових зустрічей та аналізувати їх щодо ефективності у розрізі розвитку наскрізних умінь.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» (2 рік)_Зустріч 2

07 вересня 2023 року в межах імплементація модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» в освітній процес здобувачів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта розглянули тему «Діяльнісний підхід у початковій школі. Розставляємо акценти». На заняття продовжували формувати поняття про діяльнісний підхід як наскрізний в освітньому процесі початкової школи; провели аналіз власного шкільного досвіду; використали п’ять характеристик діяльнісного підходу як інструменту сучасного педагога.

Здобувачі вищої освіти презентували власні дизайн-роботи про унікальність спецкурсу попереднього року і обговорили їх в командах. Усіх учасників зустрічі захопила активність зі створення сенкану «діяльнісний підхід». Жваві обговорення викликало завдання «Мій шкільний досвід».

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу «Педагогіка гри в закладах дошкільної освіти»_Зустріч 1

06 вересня 2023 року розпочалась імплементація модулів спецкурсу «Педагогіка гри в закладах дошкільної освіти» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0044 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого фондом The LEGO Foundation. Означений спецкурс є логічним продовженням, розширенням та поглибленням спецкурсу «Навчання через гру», який імплементувався в попередньому навчальному році. Метою вивчення курсу визначено усвідомлення здобувачами вищої освіти сутності гри як наскрізного підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти та оволодіння стратегіями його практичної реалізації у роботі з дітьми дошкільного віку. 

Фасилітатором зустрічі виступила доцент кафедри дошкільної і початкової освіти Віта БУТЕНКО. Перша зустріч на тему «Вступ до спецкурсу «Педагогіка гри в закладах дошкільної освіти» розпочалася зі створення доброзичливої атмосфери, позитивного настрою у колективі – проведено ігрову активність «Ситуативне привітання». На зустрічі учасники продемонстрували можливі способи об’єднання в команди; здійснили рефлексію допомогою вправи «Подорож у часі»; озвучили власні очікування від навчання на спецкурсі в цьому році; познайомились із можливостями щоденника Вражень Play Diary, де вони можуть  фіксувати власні думки, ідеї, інсайти, рефлексії, емоції, міркування, враження. 

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» (2 рік)_Зустріч_1

04 вересня 2023 року розпочалась імплементація модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» в освітній процес здобувачів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, який проводиться в межах проєкту організованого The LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Цей спецкурс є логічним продовженням спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі», що імплементувався в попередньому навчальному році. Метою спецкурсу є глибоке усвідомлення майбутніми педагогами сутності діяльнісного підходу як наскрізного в освітньому процесі початкової школи та оволодіння стратегіями його практичної реалізації у роботі з молодшими школярами.

Фасилітаторами зустрічі виступили викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО. Тема першої зустрічі «Вступ до спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір»», зміст якої охоплював такі напрями як: виробити правила співпраці в межах спецкурсу; провести рефлексію та саморефлексію в контексті ключових уроків спецкурсу  попереднього року навчання; обговорити очікування як дієвий інструмент усвідомленого навчання; вказати горизонт спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» вересень-грудень 2023 р.; створити Play Diary як інструмент для рефлексії.

Кваліфікаційний екзамен за додатковою спеціальністю_0042

14.06.2023 та 15.06.2023 відбувся «Кваліфікаційний екзамен за додатковою спеціальністю» зі здобувачами групи 0042, що завершив атестаційний період.

Члени екзаменаційної комісії повідомляють про успішні результати складання підсумкової атестації здобувачів денної форми навчання та зазначають, що впродовж чотирирічного періоду навчання здобувачі не лише отримували необхідні теоретичні знання, але й набували практичні навички, що є важливим елементом успіху в майбутній професійній діяльності. Випускники продемонстрували глибоке розуміння основних принципів та методик роботи з учнями початкової школи, вміння ефективно організовувати освітній процес та взаємодіяти зі школярами різного віку. Також випускники успішно пройшли підсумкову атестацію за додатковою спеціальністю (012 Дошкільна освіта, 024 Хореографія, 014.02 Англійська мова та література) продемонструвавши достатній рівень академічних знань та професійних навичок, необхідних для успішної роботи за обраною ними додатковою спеціальністю.

Ми щиро вітаємо наших випускників з успішним складанням підсумкової атестації, що є підставою для присвоєння їм кваліфікації Бакалавр освіти. Вчитель початкової школи. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку/ Керівник хореографічного гуртка позашкільних навчальних закладів та початкових класів./ Вчитель англійської мови закладу загальної середньої освіти.

Кафедра дошкільної і початкової освіти ННІПП СумДПУ імені А.С. Макаренка бажає своїм випускникам невичерпного ентузіазму, натхнення, подальших досягнень у їхній професійній кар’єрі та запрошує на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю Початкова освіта.