Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, дитячої психології та методик дошкільного виховання_Група 0044_перша підгрупа

05 червня 2023 року здобувачі спеціальності 012 Дошкільна освіта денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 0044 групи успішно склали перший екзамен підсумкової атестації «Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, дитячої психології та методик дошкільного виховання». Іспит проходив у дистанційному форматі.

Склад екзаменаційної комісії: 

голова ЕК – Бутенко В.Г., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти;
екзаменатор – Харькова Є.Д., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти;
члени ЕК: Кондратюк С.М., кандидат педагогічних наук, професор кафедри дошкільної і початкової освіти, Шаповалова О.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Результати екзамену свідчать про якісну підготовку здобувачів вищої освіти. Кафедра дошкільної і початкової освіти вітає студентів з успішним початком підсумкової атестації та бажає успіхів!

Науковий семінар «Наступність у впровадженні Концепції "Нова українська школа"»

31 травня 2023 року відбувся науковий семінар для здобувачів вищої освіти та викладачів кафедри дошкільної і початкової освіти на тему: «Наступність у впровадженні Концепції "Нова українська школа"». Модератором заходу виступила завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти - кандидат педагогічних наук, доцент Наталія ПАВЛУЩЕНКО.

Із вітальним словом та розкриттям аспектів організації освітньої діяльності за напрямами:  дошкільна і початкова освіта звернулась директор Сумської початкової школи №32 Сумської міської ради Людмила МОСКАЛЕНКО. Також на заході було розглянуто коло питань, пов’язаних із заявленою тематикою. Зокрема, доктор педагогічних наук, професор кафедри Ольга ЛОБОВА презентувала можливості забезпечення наступності мистецької освіти дітей дошкільного й молодшого шкільного віку; кандидат педагогічних наук, професор кафедри Світлана КОНДРАТЮК визначила організаційно-методичні особливості процесу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти; здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта 0022 групи Катерина ЛОБОДЕНКО й Анна ШУЙСЬКА схарактеризували наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» та окреслили наступність як передумову забезпечення якості початкової та базової середньої освіти у провадженні концепції НУШ.

Щиро вдячні учасникам наукового семінару за плідну співпрацю!

Атестаційний іспит з методик початкової освіти_ПО-2стн

29 травня 2023 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти скороченого терміну навчання спеціальності 013 Початкова освіта ПО-2стн групи  заочної форми навчання  успішно склали підсумкову атестацію у вигляді «Атестаційного іспиту з методик початкової освіти». 

Здобувачі продемонстрували наявний в них достатній рівень програмованих результатів навчання відповідно до обраної спеціальності 013 Початкова освіта. Кафедра дошкільної і початкової освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка вітає своїх колег зі здобуттям кваліфікації Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти запрошує випускників до продовження навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти.

Зустріч-рефлексія для представників закладів вищої освіти залучених до імплементації спецкурсів від The LEGO Foundation

30 травня 2023 року викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР, Віта БУТЕНКО і Ольга ВАСЬКО  взяли участь в зустрічі-рефлексії для представників закладів вищої освіти залучених до імплементації спецкурсів від The LEGO Foundation «Навчання через гру» і «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта і 013 Початкова освіта.

Зустріч розпочалася із цікавого, активного привітання «Welcome». Далі керівниця освітніх ініціатив the LEGO Foundation в Україні Оксана Рома зупинилася на важливих аспектах підтримка освіти і освітян України в буремності сьогодення. Тренерки the LEGO Foundation Ірина ПІСКОВА, Лариса ПАНКУЛИЧ, Ольга ГОНЧАРЕНКО фасилітували учасників до активностей «Коло рефлексії», «Емоції спецкурсу», «Освітній простір – як це зробили ми», «Формула успіху» і «Рефлексія». Наталія КОТЕЛЯНЕЦЬ, викладачка Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка, висвітлила свій досвід імплементації спецкурсу «Діяльнісний підхід у дошкіллі: вчора і сьогодні».

Щиро дякуємо The LEGO Foundation і учасникам зустрічі за доброзичливу і сприятливу атмосферу, комунікацію і підтримку.

 

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі» в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка

25 травня 2023 року відбулася підсумкова зустріч з імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (3 і 2-стн. курсів), який проводиться в межах проєкту організованого The LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Метою спецкурсу є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів ігровими та діяльнісними методами навчання.

Фасилітаторами зустрічі виступили викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО. Тема зустрічі «Роль педагога в освітньому процесі початкової школи». Розглянули такі питання: умови успішної реалізації діяльнісного підходу в початковій школі; професійні ролі педагогів (коуч, тьютор, фасилітатор, наставник, модератор, партнер); систематизація, консолідація ключових ідей навчальної дисципліни.

Заняття розпочалося з об’єднання в команди. Здобувачі вищої освіти взяли участь в активності «Рухлива вікторина»; створили мапи думок відповідно до однієї із ролей сучасного педагога; долучилися до вправи-пошук «Секрети сучасного педагога»; здійснили рефлексію.

Щиро дякуємо здобувачам вищої освіти за участь в курсі, агентність і співпрацю, а також The LEGO Foundation за представлену можливість участі в проєкті, його супровід і підтримку.