Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, вікової та педагогічної психології та методик початкового навчання_ПО-4

17 травня 2023 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта заочної форми навчання ПО-4 групи успішно склали перший екзамен підсумкової атестації «Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, вікової та педагогічної психології та методик початкового навчання».

Склад екзаменаційної комісії: голова ЕК – Білєр О.С., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти; екзаменатор – Лобова О.В., доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної і початкової освіти; член ЕК – Колишкіна А.П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти і Павлущенко Н.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Упродовж іспиту здобувачі продемонстрували свої знання, навички та вміння, набуті протягом освітнього процесу, в також розуміння теоретичних засад та практичного застосування основних принципів початкової освіти. Кафедра дошкільної і початкової освіти вітає студентів з успішним початком підсумкової атестації й бажає успіхів!

Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, дитячої психології та методик дошкільного виховання_Група ДО-4

16 травня 2023 року здобувачі спеціальності 012 Дошкільна освіта заочної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ДО-4 групи успішно склали перший екзамен підсумкової атестації «Комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки, дитячої психології та методик дошкільного виховання». Іспит проходив у змішаному форматі.

Склад екзаменаційної комісії: 

голова ЕК – Бутенко В.Г., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти;
екзаменатор – Харькова Є.Д., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти;
члени ЕК: Кондратюк С.М., кандидат педагогічних наук, професор кафедри дошкільної і початкової освіти, Шаповалова О.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Результати екзамену свідчать про якісну підготовку здобувачів вищої освіти. Кафедра дошкільної і початкової освіти вітає студентів з успішним початком підсумкової атестації та бажає успіхів!

Продовжується імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі» в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка

15 травня 2023 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (3 і 2-стн. курсів), який проводиться в межах проєкту організованого The LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Метою спецкурсу є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів ігровими та діяльнісними методами навчання.

Фасилітаторами зустрічі виступили викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО. Тема зустрічі «Дієві інструменти діяльнісного підходу в початковій школі – частина 1». Розглянули такі питання: методика «Шість цеглинок» як інструмент освітньої діяльності в початковій школі; нейропсихологічні основи розвитку дитини, ігрові та діяльнісні методи навчання.

Заняття розпочалося з об’єднання в команди. Здобувачі вищої освіти здійснили рефлексію кейса «Дорожня карта уроку»; створили «Стіну думок» за допомогою онлайн-сервісу Padlet – зафіксували ключові думки з власного есе, написаного у рамках самостійної роботи; взяли участь в активностях «Тактильні вправи з цеглинкою», «Вправи на розширення вертикального поля зору» і «Вправи на розширення горизонтального поля зору»; переглянули відео «Тактильні вправи» і обговорили значення виконаних завдань; долучились до виконання вправи «Запам’ятайки».

Щиро дякуємо здобувачам вищої освіти за участь в курсі, агентість і співпрацю.

{gallery slider=boxplus.transition animation=3000}novini/2022-2023/LEHO_PO/Leho_PO_Zustrich_14{/gallery}

Захист курсових проєктів здобувачів 0042 групи спеціальності 013 Початкова освіта

15 травня 2023 року на кафедрі дошкільної і початкової освіти відбувся успішний захист курсових проєктів здобувачів 0042 групи спеціальності 013 Початкова освіта. Здобувачі четвертого курсу мали змогу провести наукову дискусію на актуальні теми сьогодення. Викладачі кафедри відмічають, що курсові проєкти були добре структуровані, містили оригінальні ідеї та практичні рекомендації, що засвідчили здатність до аналізу та розв’язання педагогічних завдань майбутніх вчителів початкових класів. Серед тематики були представлені: «Система роботи класного керівника щодо здійснення національно-патріотичного виховання здобувачів початкової освіти», «Здійснення патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами образотворчого мистецтва», «Діяльнісний зміст початкової освіти Нової української школи», «Особливості організації класу початкової ланки освіти в умовах Нової української школи», «Дослідницька діяльність здобувачів початкової освіти на уроці», «Важливість формування «Soft skills» у вчителів початкових класів Нової української школи», «Імідж педагога як засіб підвищення ефективності освітнього процесу в початковій школі» тощо.

На захисті курсових проєктів здобувачі продемонстрували вміння публічно виступати ілюструючи зміст засобами презентації, переконливо аргументувати власні думки та вести живу дискусію.

Взаємодія з батьками: новий погляд. Зустріч_16 в межах проєкту «Сприяння освіті»

15 травня 2023 року продовжено імплементацію другого модулю на тему «Реалізація гри як підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого фондом The LEGO Foundation. 

Протягом сьогоднішньої зустрічі, тема якої – «Взаємодія з батьками: новий погляд», фасилітатор, доцент Віта БУТЕНКО, обговорила зі здобувачами інтерактивні форми роботи з родинами, де батьки будуть не просто слухачами, а активними учасниками, які висловлюють і доводять думку, випробовують запропоновані методи й прийоми на практиці, обмінюються досвідом, проявляють ініціативу.