06 березня 2025 року відбулося відкрите лекційне заняття кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри дошкільної і початкової освіти Васько Ольги Олександрівни зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (0022 група). Лекційне заняття з навчальної дисципліни "Методика навчання математичної освітньої галузі"; на тему: "Методика роботи над задачами на знаходження 4-го пропорційного"; проведено дистанційно на платформі Zoom.
Лектор продемонструвала глибокі та системні знання своєї дисципліни, виявила високий рівень комунікативних здібностей, вміння встановлювати контакт з аудиторією і підтримувати її увагу протягом всього заняття. Матеріал заняття був чітко структурованим, для унаочнення ключових моментів теми використано мультимедійну презентацію. Вдалим було поєднання теоретичних відомостей з практичними прикладами та методичними рекомендаціями щодо навчання здобувачів початкової освіти розв’язувати задачі на знаходження 4-го пропорційного.
На занятті були присутні викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти С.М. Кондратюк (кандидат педагогічних наук, професор, директор ННІПП, член науково-методичної комісії ННІПП); О.С. Білєр (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти, гарант освітньо-професійної програми Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта); С.Л. Парфілова (кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти). При обговоренні проведення лекційного заняття присутні надали позитивні відгуки: відзначили належний науково-методичний рівень проведеного заняття, ґрунтовність викладу матеріалу, використання інноваційних методів та сучасних засобів навчання; лекційне заняття було цікавим, інформативним та корисним для майбутніх вчителів початкових класів.
У межах співпраці між Сумським державним педагогічним університетом імені А.С. Макаренка та Ізмаїльським державним гуманітарним університетом із 17 лютого по 30 травня 2025 року на кафедрі дошкільної і початкової освіти розпочалася реалізація програми внутрішньої академічної мобільності. Програма передбачає використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що дає змогу студентам здобувати знання у зручному форматі.
Здобувачі Ізмаїльського державного гуманітарного університету першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності А2 Дошкільна освіта – Раїса ІВАНОВА та Анастасія НИЧИПУРЕНКО обрали для вивчення в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка варіативний компонент «Фребельпедагогіка».
Студенти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми спеціальності А2 Дошкільна освіта – Інна ЧУЧУК та Дар’я ДЕГТЯРЬОВА – обрали для вивчення в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті варіативний компонент «Педагогіка партнерства».
Перший етап реалізації програми вже розпочато. Студенти мали можливість в онлайн-форматі ознайомитися з особливостями організації навчального процесу за участю гарантів освітньо-професійних програм, завідувачів кафедр та координаторів від закладів вищої освіти. Вони отримали інформацію про реєстрацію та використання платформ дистанційного навчання, розклад занять, а також особливості комунікації з адміністрацією, викладачами та студентами закладів-партнерів.
Бажаємо нашим студентам успіхів у навчанні, цікавих відкриттів, корисних знайомств і незабутніх вражень!
24 лютого 2025 року, доцентом кафедри дошкільної і початкової освіти Ольгою ШАПОВАЛОВОЮ проведено настановчу конференцію щодо проходження Виробничої педагогічно-психологічної практики в ЗДО, відповідно до освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта, (другого рівня вищої освіти) для магістрантів I курсу.
Під час зустрічі було наголошено на педагогіко-психологічних аспектах, таких як: отримання практичного досвіду в роботі з дітьми дошкільного віку; поглиблення та розуміння педагогічних і психологічних напрямів виховання; розвиток творчих та організаційних здібностей. Керівник практики надав здобувачам важливі рекомендації щодо організації та успішного виконання поставлених завдань, також були розглянуті питання педагогічної культури, комунікації та професійного розвитку.
Виробнича педагогічно-психологічна практика в ЗДО – це стартовий майданчик для успішного занурення магістрантів у світ дошкільної педагогіки, що допоможе їм сформувати власний стиль роботи та знайти індивідуальний підхід до дітей.
Бажаємо нашим здобувачам успіхів, натхнення та плідної роботи під час педагогічно-психологічної практики!
24 лютого 2025 року...
Три роки тому Україна почула ті слова, після яких світ більше ніколи не був таким, як раніше.
Три роки болю, втрат, боротьби.
Три роки, як ми всі стали іншими.
Сьогодні ми згадуємо не лише той ранок 24 лютого, а й усіх, хто вже не з нами. Усіх, хто зараз на фронті. Усіх, хто чекає, хто вірить, хто бореться.
Кожна запалена свічка – це світло пам’яті.
Кожне серце – це віра в перемогу.
Ми пам’ятаємо. Ми вшановуємо. Ми боремося.
Слава Україні! Героям слава!
0012 група