Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 12

10 травня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) досліджували тему «Креативність як ключове вміння людини ХХІ століття». На зустрічі обговорили питання: сучасні підходи до тлумачення поняття «креативність»; практики пошуку креативних рішень; відкриті запитання як один із основних принципів діяльнісного підходу та розвитку креативного мислення; лепбук як дієвий інструмент навчання молодшого школяра. 

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 11

06 травня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) досліджували тему «Знайомство з програмою соціально-емоційного розвитку і навчання «Peppy Pals» («Веселі друзі»)». На зустрічі обговорили питання: соціально-емоційний розвиток і навчання: актуальність та необхідність у світі сьогодні; шведська програма соціально-емоційного розвитку і навчання дітей віком від 3 до 9 років «Peppy Pals» («Веселі друзі»); ігровий та діяльнісний підходи як ефективні механізми реалізації Програми; імплементація в освітній процес початкової школи.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 10

03 травня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) розпочали досліджувати тему «Проєктна діяльність як активна стратегія навчання і розвитку». На зустрічі обговорили питання: теоретичні засади методу проєктів; реалізація проєктної  діяльності у початковій школі; проєктна діяльність у розрізі розвитку наскрізних умінь; педагогічний супровід проєктної діяльності; баланс ініціатив педагога і учнів під час реалізації проєктної роботи; практикум дослідницько-експериментальної та пошукової діяльності.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 9_Ч.2

01 травня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) продовжили досліджувати тему «Дієві інструменти діяльнісного підходу в початковій школі». На зустрічі обговорили питання: безмежний арсенал інструментів реалізації діяльнісного підходу у початковій школі; ефективні практики діяльнісного навчання, зокрема, з наборами LEGO «Play Box»; ідеї реалізації діяльнісного підходу.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 9_Ч.1

29 квітня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) розпочали досліджувати тему «Дієві інструменти діяльнісного підходу в початковій школі». На зустрічі обговорили питання: методика «Шість цеглинок» як інструмент освітньої діяльності в початковій школі; «стан потоку» як невід’ємна умова утримання інтересу та мотивації дітей; педагогічні прийоми створення «стану потоку» в освітньому процесі початкової школи; нейропсихологічні основи розвитку дитини, ігрові та діяльнісні методи навчання.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.