Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 9_Ч.2

01 травня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) продовжили досліджувати тему «Дієві інструменти діяльнісного підходу в початковій школі». На зустрічі обговорили питання: безмежний арсенал інструментів реалізації діяльнісного підходу у початковій школі; ефективні практики діяльнісного навчання, зокрема, з наборами LEGO «Play Box»; ідеї реалізації діяльнісного підходу.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 9_Ч.1

29 квітня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) розпочали досліджувати тему «Дієві інструменти діяльнісного підходу в початковій школі». На зустрічі обговорили питання: методика «Шість цеглинок» як інструмент освітньої діяльності в початковій школі; «стан потоку» як невід’ємна умова утримання інтересу та мотивації дітей; педагогічні прийоми створення «стану потоку» в освітньому процесі початкової школи; нейропсихологічні основи розвитку дитини, ігрові та діяльнісні методи навчання.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 8_Ч.2

8 і 12 квітня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) завершили досліджувати тему «Ефективні практики діяльнісного підходу». На зустрічі обговорили питання: кейси реалізації діяльнісного підходу; компетентнісний потенціал діяльнісного підходу; роль ранкової зустрічі в освітньому процесі; дизайнери ранкових зустрічей.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Зустріч 8_Ч.2.

29 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) продовжили досліджувати тему «Ефективні практики діяльнісного підходу». На зустрічі обговорили питання: практикум з діяльнісного підходу; відкриті запитання та завдання як ефективні інструменти реалізації діяльнісного підходу; діяльнісний підхід як наскрізний в освітньому процесі початкової школи.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 8_Ч.1

25 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) розпочали досліджувати тему «Ефективні практики діяльнісного підходу». На зустрічі обговорили питання: взаємозв’язок характеристик діяльнісного підходу і сфер розвитку дитини; практикум з діяльнісного підходу; відкриті запитання та завдання як ефективні інструменти реалізації діяльнісного підходу; діяльнісний підхід як наскрізний в освітньому процесі початкової школи

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.