Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Тема 7_Ч.1 і Ч.2

15, 18 і 22 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) продовжили досліджувати тему «Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи». На зустрічах обговорили питання: практикум з діяльнісного підходу; п’ять характеристик діяльнісного підходу як ДНК освітнього процесу сьогодні (значуща, соціальна, активна, мотивуюча, радісна); нейронаука і освітній процес; взаємозалежність діяльнісного підходу та розвитку мотивації учнів до навчання; агентність як рушійна сила освітньої подорожі дитини; взаємозв’язок характеристик діяльнісного підходу  і сфер розвитку дитини.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Зустріч 7

13 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) розпочали працювали над темою «Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи». На зустрічі обговорили питання: практикум з діяльнісного підходу; п’ять характеристик діяльнісного підходу як ДНК освітнього процесу сьогодні (значуща, соціальна, активна, мотивуюча, радісна); нейронаука і освітній процес; взаємозалежність діяльнісного підходу та розвитку мотивації учнів до навчання. 

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана Білєр і Ольга Васько щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Зустріч 6

11 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) працювали над темою «Державний стандарт початкової освіти». На зустрічі обговорили питання: зміст і принципи Державного стандарту початкової освіти; компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу; формування наскрізних умінь здобувачів освіти.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Навчання через гру»_Зустріч 3

05 березня 2024 року продовжено імплементацію модулів спецкурсу «Навчання через гру» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 012 Дошкільна освіта (0034 група), який проводиться в межах міжнародного проєкту «Сприяння освіті», організованого The LEGO Foundation. 

У процесі сьогоднішньої зустрічі тренерка-фасилітатор доцент Віта БУТЕНКО традиційно провела ігрову взаємодію для створення позитивного настрою та доброзичливої атмосфери. Протягом зустрічі, тема якої була «Дошкільна освіта в контексті сьогодення», учасники оволодівали вміннями: взаємодіяти один з одним, у парах та командах; обговорювати ідеї; ознайомились із нинішньою назвою світу - абревіатура BANI, кожна з букв охоплює цілий спектр явищ (B - brittle (крихкий), A - anxious (тривожний), N - nonliner (нелінійний), I - incomprehensible (незрозумілий). Розуміючи динамічність реальності, здобувачі разом з доцентом Вітою БУТЕНКО, висловили, сподівання, що саме нове покоління майбутніх педагогів стане рушійною силою та потужним механізмом, який буде в авангарді, а не в ар’єргарді освітніх змін, оскільки час змін – портфоліо сьогодення.

Фасилітатор зустрічі - доцент кафедри дошкільної і початкової освіти Віта БУТЕНКО, щиро дякує всім учасникам!

Імплементація спецкурсу від The LEGO Foundation «Діяльнісний підхід у початковій школі»_Зустріч 5

01 і 04 березня 2024 року в межах імплементації модулів спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» в освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (2 і 3 курсів) працювали над темою «Діяльнісний підхід у контексті трансформаційних змін у світі і в освіті. Концепція НУШ». На зустрічі обговорили питання: динамічна реальність як новий вимір професійного світобуття; діяльнісний підхід у контексті трансформаційних змін в освіті; НУШ в початковій освіті; вчитель НУШ як провідник освітніх змін; мета Нової української школи; формула НУШ та дев’ять її компонентів; ключові компетентності здобувача початкової освіти.

Фасилітатори зустрічі викладачі кафедри дошкільної і початкової освіти Оксана БІЛЄР і Ольга ВАСЬКО щиро дякують всім учасникам.